Hogyan lehet elkerülni az “izzadságszagú” tartalomgyártást, illetve mi kell ahhoz, hogy hosszú távon is eredeti tudj maradni? Miért nem érdemes csak TikTokban, hanem komplett social media stratégiában gondolkodni? Hogyan lehet egy olyan videóval márkát építeni, amiben meg sem mutatjuk a terméket? Mitől lesz értékes egy tartalom, és hogy tudod ezt tesztelni?
Adásunkból kiderül, hogy érdemes-e a trendeket követni, milyen rendszerességgel kell posztolni a TikTokra, illetve az is, hogy kell-e minden social media platformra külön videót készíteni.
Vendégünk: Szabó Milán (Deep Creative Collective)
Műsorvezető: Mantz László
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.