Meg kell találni, miben vagy jó - így indulj neki a TikTok-nak!

 ilovehazai-podcast-postcover-1920x1080_jpg-ep31.pngAz I Love Hazai podcast legújabb adásában Szabó Milán social media szakértővel arról beszélgettünk, hogy mi mindent kell átgondolni, mielőtt egy kisvállalkozó belevág a céges TikTok csatorna elindításába.

Hogyan lehet elkerülni az “izzadságszagú” tartalomgyártást, illetve mi kell ahhoz, hogy hosszú távon is eredeti tudj maradni? Miért nem érdemes csak TikTokban, hanem komplett social media stratégiában gondolkodni? Hogyan lehet egy olyan videóval márkát építeni, amiben meg sem mutatjuk a terméket? Mitől lesz értékes egy tartalom, és hogy tudod ezt tesztelni?

Adásunkból kiderül, hogy érdemes-e a trendeket követni, milyen rendszerességgel kell posztolni a TikTokra, illetve az is, hogy kell-e minden social media platformra külön videót készíteni.

Vendégünk: Szabó Milán (Deep Creative Collective)

Műsorvezető: Mantz László

A bejegyzés trackback címe:

https://regiokkincsei.blog.hu/api/trackback/id/tr5418731138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Régiók Kincsei

A SPAR Magyarország Kft. 2021-től kezdődően 7 regionális központot nyitott az országban (Székesfehérvár, Zalaegerszeg, Hódmezővásárhely, Győr, Pécs, Nyíregyháza, Budapest), melyek a vonzáskörzetükben működő, meghatározott paraméterekkel rendelkező üzletekkel együtt alkotnak egy-egy régiót. A regionális központok nagyságrendileg 50 km-es körzetéből várja a SPAR olyan kistermelők jelentkezését, akik folyamatosan fenntartható, kiváló minőségű magyar terméket állítanak elő.

Friss topikok

süti beállítások módosítása