
Miért jó, ha a termékfejlesztés a hosszú távú stratégia része? Milyen megtérüléssel lehet számolni? Mivel lehet a termékfejlesztés költségeit csökkenteni, hogyan lehet időt spórolni, és mik azok a lépések, melyeket semmiképp nem szabad kihagyni? Arról is szó volt, hogy mit jelent a “voice of customer”, és hogyan lehet könnyen vásárlói visszajelzéseket gyűjteni, illetve milyen módon lehet bevonni őket a termékfejlesztésbe.
Adásunkból kiderül, hogy érdemes-e a trendeket követni, de tippeket adunk arra is, hogyan ötletelj hatékonyan.
Vendégünk: Dr. Némedi Erzsébet, élelmiszeripari mérnök, biotechnológus, az élelmiszertudományok doktora
Műsorvezető: Mantz László
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.