Miért kifizetődő hosszú távra tervezni egy márkaépítésnél, és hogyan lehet jól pozicionálni a termékeket? Miért kevés egy jól megdizájnolt arculat? Hogyan tudnak megjelenni a márkaértékek egy termék kommunikációjában? Érdemes-e hallgatni a visszajelzésekre és validáltatni az elképzeléseinket egy nagyobb döntés előtt? Mikor és mivel érdemes bővíteni az eredeti termékportfóliót?
Adásunkban megszívlelendő tanácsokat adunk azoknak, akik a márkaépítés előtt állnak; arról is lesz szó, hogy milyen apróságok segítik a márkát hitelessé tenni, illetve azt is megtudhatjátok, hogy mi köze egy sofőrnek a márkaépítéshez.
Vendégeink: Nagy Gergely (SUPER11 Creative Agency), Mucsi Bence (MMM - Magyar Méz Manufaktúra)
Műsorvezető: Mantz László
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.