Közösségben az erő
Marketing Bootcamp 2024 - videó

hbp01324.jpg

Május 13-14-én immár harmadik alkalommal került megrendezésre a SPAR Marketing Bootcamp, amely ismét két napon át tartó intenzív szakmai programot kínált a résztvevők számára.

A SPAR a Régió Kincsei beszállítói programban résztvevőknek - mondhatjuk már, hogy a hagyományokhoz híven -  olyan oktató jellegű szakmai előadásokat szervezett, mely hosszú távon alapozhatja meg a kis- és középvállalkozások talpon maradását.

Az eseményen összesen mintegy 130 vendég vett részt, köztük 72 hazai élelmiszergyártó kisvállalkozás képviselői. A Marketing Bootcamp elsődleges célja - a korábbi évekhez hasonlóan - idén is az volt, hogy olyan hasznos marketing tudással és gyakorlati tanácsokkal lássa el a résztvevőket, amelyek segítik őket a piaci versenyben való helytállásban, illetve vállalkozásuk fejlesztésében.

Nézd meg az eseményről készített videónkat!

A bejegyzés trackback címe:

https://regiokkincsei.blog.hu/api/trackback/id/tr7718431223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Régiók Kincsei

A SPAR Magyarország Kft. 2021-től kezdődően 7 regionális központot nyitott az országban (Székesfehérvár, Zalaegerszeg, Hódmezővásárhely, Győr, Pécs, Nyíregyháza, Budapest), melyek a vonzáskörzetükben működő, meghatározott paraméterekkel rendelkező üzletekkel együtt alkotnak egy-egy régiót. A regionális központok nagyságrendileg 50 km-es körzetéből várja a SPAR olyan kistermelők jelentkezését, akik folyamatosan fenntartható, kiváló minőségű magyar terméket állítanak elő.

Friss topikok

süti beállítások módosítása